قضیه برمیگردد به شماره ی ویژه ی دانشگاه مجله ی روایت چاپ شده ی اسفند ۹۵. اون بود که از دانشگاه نوشت از خوابگاه از زندگی دانشجویی. باز خدا را شکر زهرا ملوکی واقعیت های خوابگاه را نشان داد و مرا با دید شک و تردید نسبت به همه چیز خوابگاه وارد این دارالتادیب کرد.
دانشگاه خیلی مزخرفه. خیلی خیلی. درس ها همگی الکی و چرت و پرت اند. دانشجوها هم همگی مشتی بچه اند. کاش می شد مستقل زندگی کرد بدون آن که دانشجو بود. کاش می شد دور از خانواده زندگی کرد بدون درس و بهانه ی درس.
خوشحالم خیلی...ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 193