سخت و دردناک

خرید بک لینک
چه توهم قشنگی بود. نه شاید اسمش خیال بود. اما خب همین خیال را هم یه کسی و یه چیزی باعث پروراندنشان در ذهن من شدند؛ مجله ی روایت متهم اصلی ماجراست.

قضیه برمیگردد به شماره ی ویژه ی دانشگاه مجله ی روایت چاپ شده ی اسفند ۹۵. اون بود که از دانشگاه نوشت از خوابگاه از زندگی دانشجویی. باز خدا را شکر زهرا ملوکی واقعیت های خوابگاه را نشان داد و مرا با دید شک و تردید نسبت به همه چیز خوابگاه وارد این دارالتادیب کرد. 

دانشگاه خیلی مزخرفه. خیلی خیلی. درس ها همگی الکی و چرت و پرت اند. دانشجوها هم همگی مشتی بچه اند. کاش می شد مستقل زندگی کرد بدون آن که دانشجو بود. کاش می شد دور از خانواده زندگی کرد بدون درس و بهانه ی درس.

خوشحالم خیلی...

ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 193 تاريخ: يکشنبه 19 فروردين 1397 ساعت: 14:05

صفحه بندی