همین حالا بیدلیل یاد آهنگ " تنهاترین نهنگ دنیا" افتادم و رفتم از یه سایت پیداش کردم و دارم گوش میکنم. برای من پر از خاطرهست. غم داره اما عمیقاً قشنگه.
ته اقیانوس همهمون یه نهنگ تنها زندگی میکنه؟
خوشحالم خیلی...ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47