ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40
همین حالا بیدلیل یاد آهنگ " تنهاترین نهنگ دنیا" افتادم و رفتم از یه سایت پیداش کردم و دارم گوش میکنم. برای من پر از خاطرهست. غم داره اما عمیقاً قشنگه.
ته اقیانوس همهمون یه نهنگ تنها زندگی میکنه؟
خوشحالم خیلی...ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 47
درد میخواهد استخوان هایم را بترکاند. فقط میتوانم منتظر فروکش کردنش بمانم. کِی تمام میشود؟ خدا داند. خوشحالم خیلی...
ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46
فکر کنم از نوشتن میترسم. چون همهچیز را یادآور میشود و من میخواهم از همهی این ها فرار کنم. وسط هزاران هزار نیشتر عمیق بر دل و روحمان، تنها یک سؤال باقی مانده. چهطور داریم دوام می آوریم؟
خوشحالم خیلی...ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48
ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 46