تشکیل شده ام از دل درد، حالت تهوع و سرگیجه ای که نمیدانم از کجا آب می خورد. یک جور حس اضطراب و بیقراری دارم. دلم می خواهد به زمان و مکان دیگری می گریختم، اما نمیدانم کجا.
برای دایی بینهایت ناراحتم. برای فردا مضطرب. برای خودم دلتنگ.
آه شیزوکو! چرا با تو راحت تر میتوانم حرف بزنم؟
ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127