آهای ١۵ اُم اسفند!

خرید بک لینک

خوب ما را دلتنگ کردی! هوایت که معلوم نیست با خودش چند چند است. گاهی آفتاب می آید، گاهی میبارد، گاهی صرفاً ابری میشود و باد می وزد. میدانم که میخواهی دلم را تنگ تر کنی. از صبح بغض به جانم انداخته ای و هرکار میکنم، از شرش خلاص نمی شوم. این طور بی رحمی نکن. دلم طاقت ندارد.
آه...
چه میتوانم بگویم؟ این غصه ها، گفتن ندارد. فقط می سوزانَد و می رود.
میخواهی بگویی جمعه ی دیگر، غم عالم از الان هم بیشتر به دلم نشسته؟ باشد. خودم میدانم. لازم نبود تو یادآوری کنی. این چند هفته به چشم بر هم زدنی گذشت و سه هفته ی بعدی با هزار زور و زحمت هم نمی گذرد؟ این ها را هم میدانم. میدانم دیشب تا حالا چقدر بی رحم شده ای اسفند. میدانم و نمیتوانم هیچ کاری بکنم. میبینی چه ناتوانم؟

خوشحالم خیلی...

ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 180 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 20:14

صفحه بندی