بعد از مدت طولانی ننوشتن شروع نوشتن کمی سخت تر میشود. کلمات سنگین میشوند. نباید جای نیش حشره یا خشکی صابون یا اگزما یا حساسیت خلاصه قرمزی ِ نزدیک ترقوهام را بخارونم با اینکه به شدت احساس خارش میکند. همین حالا میخواهم وازلین را بیاورم و بمالم و چراغ را خاموش کنم و بخوابم. میخواهم فردا صبح از شوق ِ عید بنویسم. آه شوق ِ بچگی ها که خوابیده و بد هم خوابیده طوری که انگار هیچوقت دوباره بیدار نمیشود اما هنوز شوق عید هست هرچند سال به سال کمتر اما هست
خوشحالم خیلی...ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 195