همه چی در هم و بر همه. چطور میشه زندگی رو ساخت؟ چجوری میشه زندگی کرد؟
هنوز نخوابیدم. فکر نکنم خوابم ببره. هوا آفتابیه ولی به شدت صدای باد میاد. ساعت چهار ربع کمه. بدجوری بی حال و بی جونم. امروز تا به الانش پوچ و بیخود گذشته و امیدی هم به ادامه ی روز ندارم.
احساس افسردگی میکنم. کی به من امید داره؟ هیچ کس. کی منو میفهمه؟ هیچ کس. فقط خودم هستم و خودم. نیرو ندارم. دلم میخواد به کار ها و برنامه هام برسم، نمیتونم. من چه مه؟ امروز چرا این طوری شدم؟
کی میتونه منو نجات بده، اونم وقتی خودم ازش عاجزم؟!
خوشحالم خیلی...ما را در سایت خوشحالم خیلی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161