همین حالا بیدلیل یاد آهنگ " تنهاترین نهنگ دنیا" افتادم و رفتم از یه سایت پیداش کردم و دارم گوش میکنم. برای من پر از خاطرهست. غم داره اما عمیقاً قشنگه.ته اقیانوس همهمون یه نهنگ تنها زندگی میکنه؟ بخوانید...