
آه خدایا...! دلم به حال سادگیت میسوزه بچه جون! اینکه چقدر راحت تحت تأثیر حرف های یه ولگرد قرار میگیری و همه چی رو بدتر میکنی. واقعا جای ترحم داره...تو نمیدونی هر شکلی از تهدید به مرگ، خودش جرمه؟!از بقیه ی حرف هات خنده ت نگرفت؟!خب اگه بخوای هر چیزی به هرکسی بگی، اولین کسی که گیر میفته خودتی!!! حواست هست؟!عیبی نداره. میذارمش پای اوضاع آشفته ی زندگیت.پینوشت : از دیروز حوالی همون 4.5 عصر تا بعد از بامداد بیمارستان بودیم. فرصت نکردم زودتر بنویسم.فقط میخواستم بگم موقع حرف زدن یا تصمیم گرفتن، بیشتر فکر...
ادامه مطلب